TOIMITUSEHDOT

Voimassa 1.12.2022 alkaen

VERKKOKAUPPA

KOKORI (Y-tunnus 2987825-5) myy tuotteita verkkokaupassa osoitteessa www.kokori.fi. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimitusehtojen muutoksiin.

TILAAMINEN

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassalla. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään automaattinen tilausvahvistus. Vahvistusviestin lähettäminen edellyttää toimivan sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.

TOIMITUS

Verkkokaupan tilaukset käsitellään mahdollisimman pian ja toimitetaan Postilla normaalisti muutaman arkipäivän kuluessa. Jos valitset Postipaketti-vaihtoehdon, paketti toimitetaan valitsemaasi Postiin tai automaattiin. Kotipaketti toimitetaan kotiovelle, Posti ottaa yhteyttä vastaanottajaan ja sopii jakeluajan.

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Emme vastaa Postin aiheuttamista viivästyksistä.

Tällä hetkellä toimitamme tilauksia Suomeen, Ruotsiin ja Tanskaan. Jos haluat tilata tuotteita toiseen maahan, ole yhteydessä ennen tilauksen tekemistä (info@kokori.fi) niin selvitämme jos postitus on mahdollista sekä postikulut.

JOULUKUUN VERKKOKAUPPA ON AUKI 20.12.2022 ASTI.

Teethän tilauksesi ajoissa, jos haluat pakettisi ehtivän jouluksi perille!

PALAUTUSOIKEUS

Tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus. Asiakas maksaa palautuksen kulut. Ota yhteyttä sähköpostitse (info@kokori.fi) ennen palauttamista, jotta saat tapauskohtaiset palautusohjeet. Palautettava tuote pitää olla siinä kunnossa missä se oli asiakkaalle saapuessa. Hyvitämme palautetut tuotteet heti, kun olemme käsitelleet palautuksen. Hyvitys maksetaan samalle maksutavalle, mitä olet käyttänyt tilausta maksaessasi.

Noutamatta jätetty paketti ei ole palautus. Jos tilaus palautuu meille noutamattomana, vähennämme palautettavasta summasta käsittelykulun 20 euroa.

MAKSAMINEN

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Visma Payments Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Visma Payments Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Visma Paysta: https://www.visma.fi/vismapay/

Maksutavat

Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla tai maksukorteilla (credit/debit). Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/

Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot

Visma Payments Oy (Y-tunnus 2486559-4). Sähköposti: helpdesk@vismapay.com. Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 8-16). Postiosoite: Brahenkatu 4, 53100 Lappeenranta.

VEROT

Verkkokaupassa ilmoitetut tuotteiden hinnat ja postikulut sisältävät arvonlisäveron.

ONGELMATILANTEET

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut kuljetuksessa, on asiasta tehtävä myös välittömästi reklamaatio Postiin.